svane91 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 hei jeg har en 1,9 tdi 90hk. som er gåt nesten 400K. som jeg skal overhale. så tenkte jeg at den skulle nor mere hester av. tenkte sån rundt 250 hk. å jeg lurer på ka jeg må ha og må gjøre. skal byte turbo får turboen er gåt. det er en en 1998 golf :) kan nor hjelpe meg?? hvh mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Om ditt mål er 250 hk så har du totalt feil utgangspunkt, det vil aldri holde! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Torshaug Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 250 hk er det bare og glemme. bedre og kjøpe ny motor da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 250HK er nok ikke mulig og nå uten at du må bytte motor. Men du kan sjekke hva du tjene med Chipe, Disel tuning kit osv. Har samme motor, planlegge og trimme den litt og, men setter inn nytt sports luft filter, Motere en DTK boks, og bytte hele eksos anlegget. Med chip så kan du få en del effekt ut av motoren. Men er ikke noen mekaniker så skal ikke si at du ikke klare målet eller om det jeg skal hjelpe så mye. Men er det jeg kan gi av svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Motere en DTK boks UFF!!! Styr unna! Om du skal ha et prosjekt, hvor målet er å få mer effekt så lever bilen og få den chippet på riktig måte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg