Jump to content

Opel Corsa 2012 modell.

Rate this topic

mikolaj1994
 Share

Recommended Posts

Hei jeg har kjøpt meg en ny opel corsa, har lyst å få ett anlegg inn i bilen, problemet er at den har en fastradio som kan bli styrt i rattet. noen forslag til hvordan jeg kan gjør ting, for å få meg en sub i den, er det nødvendig å ta ut hele radioen å erstatte den med en annen? eller går det ann å kjøpe en eller annen type forsterker fra en aux utgang eller noe, er ikke sikker på hvilken utganger som er på den radioen som er. vil helst få meg en sub, og kanskje noen discounter hvis jeg har penger til det.

Edited by mikolaj1994

Du nevner ikkje årsmodell og kva slags anlegg det er i bilen ifra før.

Vil du ikkje bytte spiller og originalspiller har ikkje linjeutganger, kan du kjøpe ein overgang.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id=

Hei overskriften heter Opel Corsa 2012 :) og jeg vil helst ikke bytte radioen, for da fungerer ikke rattet, og det er ingenting anlegg utenom 4 discaunter.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By OpelCurre
      Hei 
      Har nettopp anskaffet meg en Opel Kadett C. Har store ønsker om å få tilbake 80talls glamouren i denne bilen. Noen som har tilsvarende bil med ett grensesprengende anlegg i?  Eller som kan anbefale en komplett pakke som jeg da kan anskaffe meg? Har egentlig ingen forutsetninger for å gjøre dette men vil allikevel prøve å få satt sammen ett anlegg som gir både kraftig bass og høy lyd.  Finnes det noen bilstereo professorer her Inne som kan hjelpe meg? :) 
    • By Rollo
      HJELP
      Jeg trenger noen gode råd. Har hatt en svetting / liten lekasje mellom oljefilterdeksel. Det viste seg at det mangel en oring, vi byttet filer og satte inn oring, men nå lekker det mere? Det kan virke som om lokket skrur seg ut. Pakningen tyter ut , og jeg kan ta den av med fingrene om jeg skur til litt. Men pakningen er like hel lokket ser helt ut, uten skader.
      Er det noen  som vet om dette er typisk for denne typen bil  og  / eller har noen gode råd?
      Er det muligens bedre å kjøpe pakningstoff på tube som tåler olje og varme og legge et godt lag på lokket og skru til?
      Jeg skrudde til nok så hardt med skralle,  uten pakning nå, kan det fungere?
      Skal pakningen være stram? For det er ikke denne, den fulgte med filter kjøpt på Biltema.
      Har ikke hatt denne bilen lengre enn et par mnd og den er ellers ganske strøken og den har kjørt få km for alderen og jeg er ikke så bilkyndig.
      Takk for alle innspill
    • By Sina
      IMG_1811.MOV
    • By 316i
      Hvordan kan jeg få en finere og grommere ly i min 316i uten å måtte betale for mye?
    • By Polo cross
      Hei, jeg har kjøpt en 2009 modell polo cross og jeg ønsker å bytte ut den originale radioen med et mer moderne multimediasystem. Ønsker ikke kun DAB-adapter, men med gps, radio og gjerne muligheter til å snakke i telefon. Er det noe som er mulig? Er det noen som jobber med å sette inn slike om jeg ikke får det til selv?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy