mgranli Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Hei hei hei. Noen som kan fortelle meg om det er en links for å koble til en spiller i poloen min? På iso-kablene har jeg to røde, to gule og to oransje som må settes sammen. Hvordan skal dette settes sammen? Får ikke til å få koblet det til på tenningslåsen, går på batteriet, og dette fører til at batteriet tappes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Kva slags polo er det snakk om? Snakker du om den originale isokontakten i bilen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Gul skal til batteriet, rød skal til tenningspluss. Orange skal ikke være nødvendig å koble opp ;) Det mest riktige er å kjøpe iso-overganger til din bil, så slipper du klippe og teipe metoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgranli Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Er en polo 6n2 2000 modell. Er isokontakter originalt i den. har prøvt flere vrier, men får ikke ordnet problemet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Har du bilder? Kva slags målinger har du gjort? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Canbus i den bilen vel?? Da må du i tilfelle ha et adapter. http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1007_1014/products_id/5232 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Tror neppe den bilen har canbus, tror det holder at du bytter om gul å rød ledning :) Vanlig å gjøre på VW det! :) Den ISO-overgangen som følger med din nye spiller bytter du om gul å rød ledning. Eller så kan du koble disse sammen, så kan du slå av/på spilleren manuelt. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgranli Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Problemet er at hvis jeg kobler spilleren slik at jeg må koble den inn og ut manuelt, så tapper den batteriet. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Problemet er at hvis jeg kobler spilleren slik at jeg må koble den inn og ut manuelt, så tapper den batteriet. :( Da kobler du den selvfølgelig ikke sånn. Hvordan er det koblet når dette skjer?? Både rød og gul til konstant strøm? Du har fått forklaringene du trenger over her, så hvis du følger dem, så skal det bli bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Typisk VW, Iso kontakene var jo i utgangspunktet en standardisering, mao skulle ennhver spiller med iso kontakter fungere som tenkt i ennhver bil med iso kontakter. men VW måtte jo rote til det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg