Gå til innhold

rc bil 1:6.

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by turbo2

du da...kan du hjelpe meg??

og spør brbren din om prisen på den sony/eriksson tlfen.

jegkan jo betale litt i mellom!!

 

Hvem Ericsson er det du tenker på? T600 ? eller T68?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ass.... hadde jeg sett dette for noen dager siden hadde jeg kjøpt den på stedet... har hatt lyst på sånn biljævel siden jeg var snørris :(... jaja gratulerer med bilen da... er den kjørbar?

 

Får vel bare belage meg på å punge ut 12 laken til smallsize for en sånn når jeg får masse penger :(

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

nei ass.... hadde jeg sett dette for noen dager siden hadde jeg kjøpt den på stedet... har hatt lyst på sånn biljævel siden jeg var snørris :(... jaja gratulerer med bilen da... er den kjørbar?

 

Får vel bare belage meg på å punge ut 12 laken til smallsize for en sånn når jeg får masse penger :(

 

Har ikke kjøpt den riktig enda... skal se på den over helga... Får jeg den kjørbar så kommer jeg nok til å kjøpe den... Må sjekke litt priser på deler. Forstilling'a er knekt, men tror ikke at dette blir noe problem.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

turbo2 som ejg har prøvd å si i en haug med meldinger som ikke kommer frem fordi boksen din er full, jeg tar den! kontakt meg ASAP....

 

Jeg avtalte med turbo2 før helgen at jeg skulle kjøpe den for 2000 kroner, og en kammerat skulle hente den på torsdag, men da passet det ikke for turbo2 og det ble avtalt at turbo2 skulle ringe og avtale på fredag istedet. På fredag prøver jeg å få tak i han, men får ikke svar på tlf eller på meldinger, hverken PM eller SMS. Like etter dette ser jeg at HIIP har hentet bilen og skjønner ikke så mye da vi hadde en avtale... bortsett fra at turbo2 kanskje ikke er verdens mest seriøse selger og ikke noe særlig å stole på....

 

Kanskje like greit at det ikke ble noe kjøp da jeg fikk til svar fra turbo2 på spm om stand at den kun behøvdes å vaskes og smørest litt for å bli i OK stand men nå ser av det HIIP skriver at bl.a. forstinnga er knekt.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Jeg avtalte med turbo2 før helgen at jeg skulle kjøpe den for 2000 kroner, og en kammerat skulle hente den på torsdag, men da passet det ikke for turbo2 og det ble avtalt at turbo2 skulle ringe og avtale på fredag istedet. På fredag prøver jeg å få tak i han, men får ikke svar på tlf eller på meldinger, hverken PM eller SMS. Like etter dette ser jeg at HIIP har hentet bilen og skjønner ikke så mye da vi hadde en avtale... bortsett fra at turbo2 kanskje ikke er verdens mest seriøse selger og ikke noe særlig å stole på....

 

Kanskje like greit at det ikke ble noe kjøp da jeg fikk til svar fra turbo2 på spm om stand at den kun behøvdes å vaskes og smørest litt for å bli i OK stand men nå ser av det HIIP skriver at bl.a. forstinnga er knekt.

 

jaja hva kan jeg si.. forstillinga er knekt og bilen trenger nok en god del arbeid for å komme i stand, jeg har snakket med turbo2 om dette og jeg er villig til å ta bilen som den står.. du må regne med at ikke alt er helt som det skal være når du får noe til 12.000 for 2000 :)...

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår