zappezopp Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Kan noen gi meg info om denne motoren? og hvorfor jeg hører noen si denne er noe møkk? Vet ingenting om denne motoren :S Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hjelper det hvis jeg sier det er bygd av Franskmenn? (Sier meg mye) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ja da har jeg lært det jeg trenger ihvertfall! :) takker for svar! Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 dålig forgassere og toppen tåler ikke regreimhavari som de andre B230 motorene. da er A motoren mye mer stabil og bedre. evt sette på F-innsug og kjøre innsprut så lenge det holder... Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 dålig forgassere og toppen tåler ikke regreimhavari som de andre B230 motorene. da er A motoren mye mer stabil og bedre. evt sette på F-innsug og kjøre innsprut så lenge det holder... Hvis jeg fjerner 631 toppen(det er vel 631 på k-motorene?) og setter på en vanlig 530 eller 531, er dette mulig da? Vakumforgasseren min er fjerna heldigvis :) Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg