magnus111 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Har ett lite problem med min omega b1 x20xev. Når jeg står på tomgang (kø O.L) går tempen opp til litt over 100c. Straks jeg får opp litt fart igjen går den ned til ca 92c. Hva kan dette være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Vifta starter sikkert ikke? Sitter en termobryter tror jeg det heter på radiatoren som skal slå inn på en viss temperatur. Ellers så kan du prøve å sette strøm rett på vifta så ser du at den er i orden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Vifta starter sikkert ikke? Sitter en termobryter tror jeg det heter på radiatoren som skal slå inn på en viss temperatur. Ellers så kan du prøve å sette strøm rett på vifta så ser du at den er i orden. Jo vifta slår inn på litt over 100 grader, så går den ned til ca 95grader igjen, så opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Hvordan står det til med regreima og vannpumpa di da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 der er vel to vifter? den som er over 100grader starter sist? og ei som er litt over 90? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Er vel egen vifte om du har aircondition? Jeg har nå en bak på den vanlige radiatoren og en på radiatoren til ac-en. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Er vel egen vifte om du har aircondition? Jeg har nå en bak på den vanlige radiatoren og en på radiatoren til ac-en. Er bare ei vifte, ikke ac på denne bilen. Regreim og vannpumpe er skiftet for 2000km siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 nææh, på min uten ac var det en fremme og en bake. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 (endret) ser ikke ut som om det har vært noe flere vifter til meg en den ene jeg har Endret September 19, 2012 av magnus111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Har jeg rett om at det er 2 rele til vifta ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Så du finner bare en? Nå var det V6 jeg hadde.. Du må nesten se inn i grillen eller noe for å se den fremste, om du har da selvsagt. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Kan jo også være feil på tempføler til instrumentet og. Kjør på med en runde med radiatorrens og da for å prøve det. Mener å ha hørt at det også er 2 trinn på vifta Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus111 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 er ny radiator, hvor sitter tempføleren til instrumentet da? mener den viser rett men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Den sitter bak på motoren på samme del som coilen er montert på, er et helvete å komme til på så om du må skifte den så må du ut med viskerarmene og plata foran frontruta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg