lervik90 Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Kan jeg få 2'er feil på Ulyd i servo? Jeg så gjennom kontrollveiledningene for eu-kontroll og der stod det ingenting om "Ulyd i servo" og ihvertfall ikke at det er noe 2'er feil.. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 her er kontrollveiledningen http://www.vegvesen.no/_attachment/105817/binary/178307 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Så lenge servoen fungerer er ikke det noen mangel nei. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 den funker, men lager litt lyd bare... hva skal jeg gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 For å fjerne ulyden? Vanskelig å si. Litt Omega 917 i oljen bruker å hjelpe hvis det er lyd fra pumpa Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Nei, jeg tenker på hvordan jeg skal få det godkjent på verkstedet? De har jo satt det opp som en 2'er feil når det egentlig ikke er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 ulyd is servo kan være så mangt ,er det reima som glipper? eller pumpa som gnåler? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 begge deler, men den fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Er vel ikke verre enn å skifte/stramme reima og kjøpe ei servopumpe fra høggern om det er ulyd i den. Nok olje da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 nok olje ja :) det er sant det, men tenkte å spare meg for arbeidet og pengene det koster å kjøpe en ny/brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Du kan prøve den gamle min? om den er lik på passat... Uansett ville jeg ha fjerna reima, ingen krav om at det skal vere servo på EU, passaten min hylte som en stukken gris pga for lang reim, men de sa ingenting på det... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 ok, då gjør eg jo bare det. Men eg trodde det va sånn at når du hadde servo og den ikke funka eller va kobla te så fikk du mangel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Om du tar av reima så har du ingen servo, ferdig med det... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 jaja, eg tror deg eg :) syns bare det høres rart ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Hvis jeg ikke husker feil drives servopumpen og vannpumpen av samme rem. Det er ikke så lurt å kjøre uten vannpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg