Gå til innhold

turbo- 190


kristofferd

Anbefalte innlegg

Ganske mye av mercedes motorer passer nedi dissa bilene, alt fra den du har nå, via 2,3/2,5-16 videre til 2,6, 3,0 3,2 24v osv, opp til V8'n som sitter i 500 se blant annet. du har jo også en del dieselmuligheter.

Men for å gjøre det mest realistisk mtp godkjenning, så ville jeg gått for en 2,3 8v (disse sitter også i W124) hvis det skal godkjennes, så bør du ikke over 200 hk.

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle motorer vil jo ha kaldest mulig luft, og en turbo vil jo alltid gjøre lufta noe varmere.

hvis pakninga er dårlig/gåen, så må den byttes, hvis ikke hadde jeg byttet når den ryker.

Vet det er en på 190 forumet som har bygd turbo på en 8v med orginalt sprut med tillegssprut.

er nok verdt å ta en titt på det.

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår