Pudding Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Heisann forumppl. Jeg driver og leker litt med filming av bil i fart og har da funnet ut at jeg må feste kameraet fast på bilen, ellers vil rister det alt for mye.. er det noen som har noe erfaring med dette? Noen som har laget seg en boks med plexi foran og festet i kanten ved vinduet eller noe slikt.. ? noen tips, hint eller nettsider med info hadde blitt gledelig motatt.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 alle skikkelig kamera oppsett er gjort uten noe plexi glass på forsiden..! De bruker som regel høy oppløsnings små kamerar som det plasserer på stativ på bilen, på utsiden. Hvis du ser på special scenene på High octane 2 dvdn så kan du se hvor fett det blir...! Men med vanlig kamerar blir sjelden helt konge siden... du er redd for å ødelegge det det veier for mye... :D Så hmm good luck... men det blir fett værtfall :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 hehe ja jeg er redd for å ødelegge kameraet mitt det koster jo 10 høvdinger.. :) dette er et lite sony dv kamera og sony selv selger både dykker og regnbeskyttelse til kameraet, lurer på å investere i en av de to, koster ca rundt 2000 kr og da får du en hel tettsittende vekse til kameraet som også har en ekstra glassbeskyttelse forran.. Den ene kan du jo tilogmed dykke ned til 10 meter eller noe med, hadde sikkert vært litt stilig på badestranda :) Men mest selve festet lurer jeg på jada har sett High Octane og slikt men jeg har ingen sykt gunstige teleskopiske stenger jeg kan stille inn kameraet akkurat der jeg vil med... Lurer heller på noe brakett lignende og skyve ned som en U over døra og mellom vinduet f.eks med noe padding under kameraet veier ikke for mye bare jeg får et bra feste. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 En goooood kladd med Blue-Tac så sitter det så fint så :D :D :D Alternativt en pakke Hubba Bubba eller 3 :rolleyes: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Dra til biltema og kjøp en sånn en og fest kameraet til den (hvis du tør) ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Vet om en del som har laget bra kamerastativ hvor kameraet er frestet i passasjersetet. Se google for en diskusjon fra NTB om akkurat dette. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Noen hadde visst endret på URL-en som det var referert til i den diskusjonen jeg linket til i stad. Her er i hvertfall en URL som virker ;) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 oy takker for i allefall et gunstig svar :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 kjøp et kamera på lefdal eller elkjøp å ta med en forsikring til under 100kr for 3 eller 5 år.. så får du et nytt kamera på stedet hvis du har mista det i bakken, kjørt over det med bilen, latt bikkja leke med det, gitt det til guttungen på 3 år som syntes kasting ut fra ballkongen er morro.. ALT gjelder der :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 :) Du må få det så nær asfalten som mulig, på støtfanger, luftinntak, osv. Da får du desidert den beste fartsfølelsen, gjerne to kamera et i fronten og et inne i cocpiten, og så "klippe og lime" og legge det ut her til oss.....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 jeg har kamera helt nedtil asfalten nå og driver og redigerer... men det vibrere for mye jeg klarer ikke holde det rolig... må nok montere det fast inne i frontfangeren på subban men må finne ut noe lur festeanordning først... jaja det blir vel noe liv snart.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by K-E Her er en variant av kamerafeste.. kjøpt på Olso Kameraservice mener jeg å huske. Kosta cash riktignok, men det fungerer bra! K-E Den var ikke lett å se... last opp bildet istedet for å linke til disken din, så blir det nok bra :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by Pudding Heisann forumppl. Jeg driver og leker litt med filming av bil i fart og har da funnet ut at jeg må feste kameraet fast på bilen, ellers vil rister det alt for mye.. er det noen som har noe erfaring med dette? Noen som har laget seg en boks med plexi foran og festet i kanten ved vinduet eller noe slikt.. ? noen tips, hint eller nettsider med info hadde blitt gledelig motatt.. Hei Har lurt en del på det samme selv,har funnet en fin festeanordning som er hjemmelaget men funker veldig bra http://www.blyfot.nu/Subaru/Subaru_bilder/imp93.JPG I tillegg ligger det filmer på http://WWW.BLYFOT.NU hvor denne holderen er brukt,har også sendt en mail til han som eier bilen om hvordan han har fått tak i holderen,han hadde laget den selv og nå holder jeg på å undersøke endel om å få laget en sånn til meg. Har også et SONY DV kamera som jeg har tenkt å bruke,og det er nok det de karene der og har brukt. Hvis det skulle være interresant å få laget en sånn holder til deg og kan du bare sende meg en mail på turbotrille@essokickers.com så kan vi bli enig om pris o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 bra post turbotrille og sånn kamerakasse har jeg lurt på og det er ganske bra.. men, eneste problemet her er at den kassen kunne gjærne vært festet på min polo og ikke subaruen jeg driver å lager film om så jeg tror nesten jeg må få til noe på siden så jeg får med noe av bilen selv... ellers kan jeg bare speede opp og bytte lyden og kjøre med min daffe polo hehe får prøve å lage noe selv skal nok poste noe bilder om jeg får til noe.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 hva med å henge en kamerat ut av vindu? eller lime det fast? jeg mener, begynner ikke folk bli lei av å se asfalt som "flyr" forbi? syntes det holder med det de STORE gutta gjør.. gis f.eks.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg