Volvo XC 90 Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Hei! En varsellampe begynte å lyse idag, noen som vet hva denne indikerer om? Eventuelt hvordan man resetter den.. Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo XC 90 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 [ATTACH]33523[/ATTACH] [ATTACH]33524[/ATTACH] Denne startet å lyse Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Lite bremsevæske sikkert Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Det er bremselampa ja.. Sjekk bremsevæske, klosser skiver osv.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo XC 90 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Det er bremselampa ja.. Sjekk bremsevæske, klosser skiver osv.. Okei. Ja, for bremsene bak begynte å pipe.. Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Sikkert banda som et dårlige da.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Er det virkelig slitasjevarsler på Hiace'en!? Det hadde jeg ikke trodd... Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo XC 90 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Takk for svara, folkens:) Hiacen er ute og kjører igjen.. Var bare lite bremsevæske :) Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Da har du en lekkasje et sted, sjekk over bremsene dine :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Da har du en lekkasje et sted, sjekk over bremsene dine :) Bremsevæskenivået synker når bremsene blir slitt også, så trenger ikke nødvendigvis være lekkasje. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Hvis bremsene er SÅ slitte ville jeg definitivt gjort noe uansett... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Er det virkelig slitasjevarsler på Hiace'en!? Det hadde jeg ikke trodd... Tja, en gang i tiden var det en del av kjøreopplæringen å vite hva denne lampen betydde. Det har ingenting med slitasjevarsler å gjøre. Men når skivebremser blir slitt så blir det jo mer plass for bremsevæske Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Tja, en gang i tiden var det en del av kjøreopplæringen å vite hva denne lampen betydde. Det har ingenting med slitasjevarsler å gjøre. Men når skivebremser blir slitt så blir det jo mer plass for bremsevæske Det er vel ingen som tror at Hiace har slitasjevarsler akkurat, heller ikke jeg. Men at bremseskivene kan bli så slitt at det blir lite bremseveske i beholderen (såfremt det var normalt nivå) har ikke jeg hørt om de årene jeg har drevet med bil iallefall! Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Det er vel ingen som tror at Hiace har slitasjevarsler akkurat, heller ikke jeg.Men at bremseskivene kan bli så slitt at det blir lite bremseveske i beholderen (såfremt det var normalt nivå) har ikke jeg hørt om de årene jeg har drevet med bil iallefall! Da lurer jeg på hva du har drevet med i de årene.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Da lurer jeg på hva du har drevet med i de årene.. he he Som jeg skrev: såfremt det var normalt nivå i beholderen fra før.. Men hvis man sliter bort skivene nå går det sikkert an :roll: Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg