Xtrike Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Hei, Noen som har erfaring på hvor store felger jeg kan ha på Polo 6n? og evnt profil jeg må ha med den størelsen etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 På http://www.dekkalkulator.com/ legger du inn original dim på dekkene og så kan du selv finne ut hvilke dimensjoner som er lovlig :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrike Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Om det er lovlig eller ikke er ikke mitt spørsmål. Lurer på hva som går ann og sette på disse bilene. Men takk skal du ha uansett! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 vet hvertfall at 15" bmw e30 felger med godt med dekk ikke går :P men er bare så vidt Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg