sentralfyr Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Var så uheldig at fjernkontrollen til alarmen har blitt ødelagt, hadde bare 1 så jeg koblet fra alarmen. Men så oppdaget jeg at dørlåsen på sjåførsiden er helt ødelagt av en eller annen grunn, men den på passasjersiden virker perfekt I den forbindelse lurer jeg på om det er en smal sak å bytte om fra venstre til høyre og motsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Det er forskjell nesten alle delene i H og V dørlås, så ombytting blir nok vanskelig eller umulig. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 det koster ikke mange hundrelappene for enten ny fj.kontroll eller nytt sett til fjernstyring. jeg monterte dette på min 3er golf for noen uker siden og det funker veldig bra. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg