yosi4 Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 hei! i dag stoppet jeg bilen for og hente noe inne og etter dette har den nektet og gå.. Har nå Byttet Rotor,fordeler,coil,plugger..Kan det være tenning modulen? motoren flyr bare på starter ikke tegn til liv og ingen gnist fra coil Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Hva slags bil er det snakk om? Er den så gammel at den har hallgiver? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Hva slags bil er det snakk om? Er den så gammel at den har hallgiver? Det er en golf 2 1991 modell Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Fikk endelig start med ny modul..men må har jeg prøvd tennkablene overalt på Forderler lokket og det punkter der han starter der smeller det også i filtret når jeg gir gass???..nå er jeg tom for ide her Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 (endret) Kikk litt her --> http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/228613-guide-skifte-registerreim-pa-8v.html Roter veiv til ØD-merke på svinghjul er ca som på bildet under (nede til høyre). Ta av fordelerlokket, rotor skal da peke ca mot merket i fordelerhuset, bilde under. Peker den stikk motsatt vei så roter veiv en hel omdreining til og stopp med veiv ca i ØD. Sett på fordelerlokket og ledningen rett over merket i fordeleren (der rotor peker) skal til sylinder 1 (fremst mot kamdrev). Neste ledning (vi går med klokken) skal til sylinder 3, neste til sylinder 4, og den siste til sylinder 2. Altså er tenningsrekkefølgen 1-3-4-2 :) Endret August 24, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 da er den igang igjen! :) takk Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg