Anders-Audi-ABT Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 Hei har nylig kjøpt meg en audi S6 2.2T, denne mangler det intercooler på. vil ha en intercooler i fronten av bilen, men hvor stor intercooler er lurt å ha? i fangeren er det plass til en på mål 600 x 170 x (tykkest mulig) noen som har noen smarte feste måter også? =) det er 260hk i bilen så langt, vil ha mer men ikke så mye at man må bytte masse deler som, kammer, stempler og råder takk ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36554377 Kanskje han har en intercooler som passer, og med fester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet August 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 kan høre ^^ takk for tipset ^^ =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 har fått tak i intercooler nå, den er 600x300x100, noen som veit om et bra sted å feste den sånn at man ser slangene i fangeren? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Det viktigste ang plassering er tilførsel av luft, ikke om slangene er synlige ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet August 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Ok ja det er sant, nå vil ikke hele intercooleren få luft etter som det ille er så stort hull i fangsten, har en sånnen rs4 fanger, veit du øl noen som kanskje har kuutta litt o el sånnen fanger får å få mer luft til intercooleren? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 etter som det ikke var så mange forslag om åssen man kan montere en intercooler forand, har jeg tatt noe bilder om åssen min blei. prinsippet er hvertfall hvor da kan feste festebrakketene hend ^^ =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 de har et bra intercooler kit på 034 motorsport, koster 8 lapper. men er garantert effektøkning på ca 20hk, og passformen skal være veldig bra, den er nok litt mindre enn den du har på bilen din nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 kanskje stor forsjell mellom 8 tusen kroner og 1500kr for intercooleren og et universal rørsett til 1600kr, men er nok kanskje mindre arbeid, men er ikke så arbeid om du veit hvor du skal feste og åssen^^ men man velger det selv, jeg syns det er spenende å modifisere litt selv og finne på noe som fungere, kanskje ikke like bra som proffene men morsomt for det^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 jeg syns det er spenende å modifisere litt selv og finne på noe som fungere, kanskje ikke like bra som proffene men morsomt for det^^ Det er jo det som er hele gleden ved bilbyggerhobbyen :mekke: , stå på videre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg