StiiaN124 Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei. Har en volvo 850 2.5 10v. Det tikker fra motoren og nå må vel dritten byttes(har prøvd oljerensetrikset, funket i en kort periode). Det jeg lurer på(for jeg har ikke funnet svar etter søking på nettet) er om det er mulig å lokalisere den/de løfterene som det er problemer med og bytte kun de, har så jævlig lite lyst å bruke mer penger på bilen nå enn jeg allerede har gjort.... Takker på forhånd for alle svar : ) Siter Volkswagen Passat 1.9TDI - Volvo 850 2.5L * Solgt - Mercedes Benz 200E w124 * Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Når du først demonterer så skifter du ut alle, siden du bare har 10 stk så kommer ikke det til å koste det så veldig mye. Er jo en litt stor jobb siden volvo har kammen opplagret i toppdekselet så toppdekselet sitter omtrent med 50 skruer, av med regreim og ut med kammer. Lønner seg og ta med simringen som sitter på bak fordeleren og på begge kammene når du først må av med toppdekselet. Rengjør toppdeksel og flata som toppdekselet ligger i mot på toppen. Er vel sikkert egnet tettningsmasse eller pakning der som må brukes. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 ...har så jævlig lite lyst å bruke mer penger på bilen nå enn jeg allerede har gjort... Så la vær da ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg