obbeh Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 hei omegafolk. jeg har skiftet motor på bilen min å nå har den konstant tenning. bilen starter fin og alt det der.(verre med å daue den) noen som har noen formening om hva som kan være årsaken til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Feil på tenningbryter? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Høres ut som en feilkobling. Du har KUN skiftet motor? Ikke koblet noe CD-spiller eller noe samtidig? Var borti en som skulle koble CD-spiller (riktignok en annen bil) og klarte å koble så baklyktene lyste konstant med/uten tenning/lys på. Det kan også være som opelduude skriver, feil på tenningsbryter. Selv om det ikke var det tidligere, hender det ting skjer samtidig. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Hvis jeg ikke husker helt feil så kuttes strømmen inn på coilen når du skrur av tenninga. Prøv å ta av kontakta på tenningbryteren, hvis ikke det hjelper så må det være en kortsluttning et sted som gjør at coilen fortsatt får 12v. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbeh Skrevet August 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 har skiftet motor og ledningsnettet fra motor, men skal prøve de nevnte tingene så ser jeg hva jeg finner ut av. men hvis noen har flere tips er det bare å skrike ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbeh Skrevet August 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 takk for svar forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Er det nye ledningsnettet fra samme årsmodell som bilen ?? Kan være at ei ledning eller to er bytta om på gamle og nyere modeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbeh Skrevet August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 nja samme modell iallefall. 2000 å 2001 modell. har det noe å si mener du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg