Gå til innhold

Pris, hellakkering B4 sedan

Ranger emnet


Audisåklart

Anbefalte innlegg

Har hørt litt rundt. På verksted helt etter boka kommer det fort på 35000. Det er litt i det meste laget for meg...

Men d kunne bli jort for 7000, om jeg gjrde alt forarbeidet selv. Men jeg har ikke så mye peiling på slikt. Noen som kan gi meg litt info om hva som må gjøres på forhånd? Vanskelig osv?

*1991 Audi 80 1,8s - Solgt

*1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører du et vrak? 35000 er helt vanvittig, uansett. Til og med møller er billigere.

 

Forarbeidet er VIKTIG! Om ikke sliping, sparkling osv er gjort 100% vil det vises mye mer enn du tror, når lakken kommer på.

 

Bare sprøyting av grunning og lakk, inkl utstyr koster fra 5 lapper og opp. Lakk koster 8-900 kr/l, og i tillegg kommer tynner, herder, lakkmykner etc. Jeg kunne få min sprøytet for 3500, forutsatt at bare sprøytinga og litt grunning gjensto. Dette var eksl. lakk osv.

 

TIl slutt ble det til at jeg gjorde meste forarbeidet selv, men lot lakkverkstedet gå over og grunne og slipe der det trengtes. Lakkverkstedet tok 7 laken, totalt med lakk osv ble det 11000 ca.

 

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ikke et vrak nei :D

Har enda ikke fått tak i bil, er på utkikk etter en 92-95 80.

Men på det ene verkstedet jeg hørte ville de ha 35000. Det er jo helt sinnsykt!! Om jeg går for å gjøre forarbeidet selv, tror jeg nok jeg bør alliere meg med en som har litt peiling...

Takk for svar!

*1991 Audi 80 1,8s - Solgt

*1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår