lisas1 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Hei. Glemte å lukke takluka så det regnet inn i bilen mange timer. Så nå går den i DRIVE får den i første men automatgiret girer ikke . Får den i park , drive og rygge med spaken. Men når jeg kjører skifter den ikke fra første og videre. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør , kan el må gjøre? Håper å høre fra deg / dere. På forhånd tusen takk. Hilsen Lisa:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Har sikkert blitt vått i noen kontakter som tilhører automatkassa, demonter rundt der og rengjør alle kontakter som du kommer til på. Får du opp noe feillampe? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotten Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 har vært borti girmoduler som har kvelda eller en kaffikopp, altså hele elektronikk klumplen under girspaken.. og siden det er åpent ned dit, er det ikke umulig at det har kommet mye vann nedimellom, og ettersom girmodulen er klikk. går girkassa og nødprogram og låser seg i 2. gir (starter i 2 gir) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron100 Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Kobl fra batteriet, La den stå i 30min kobl på batteriet igjen så sjekker du. Siter # Bmw 318 TDS 1997 x Audi 100 1993 C4 2.6 V6 x Mercedes C180 W202 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg