Gå til innhold

a4 rister ved gasspådrag

Ranger emnet


andre78

Anbefalte innlegg

bilen rister når jeg løser bilen.

og ved giring og gasspådrag i alle gir.

altså den rister når jeg gir gass med engang og noen sekunder til jeg har komt opp i litt fart i det giret jeg er i...

hva kan dette være?

må la bilen jobbe seg forsiktig opp i hvert gir. gir jeg mye gass så rister den.

ikke så mye risting men merker d i hele bilen...

 

noe med girkassa? aksling? oppheng?

 

er en a4 1,9 tdi 1997 stv.....

 

alle svar hjelper.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell produktinformasjon

 

Går bilen din rykkete og ujevnt ved gasspådrag og nedbremsing?

Bytt ut dine gamle motoroppheng/-puter i nye med god holdfasthet som løser problemet ditt til en god pris.

 

fant detta på skruvat.no under motorfeste. passe jo perfekt til mitt problem. satse på at d bare er så enkelt å bytte motorfestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Generell produktinformasjon

 

Går bilen din rykkete og ujevnt ved gasspådrag og nedbremsing?

Bytt ut dine gamle motoroppheng/-puter i nye med god holdfasthet som løser problemet ditt til en god pris.

 

fant detta på skruvat.no under motorfeste. passe jo perfekt til mitt problem. satse på at d bare er så enkelt å bytte motorfestene.

 

 

jeg har det samme problemet bare i et mindre skala. jeg vet det er girkasse opphenget(bakre motorfeste) nå kjører jeg 1,9 tdi så jeg vet ikke om du har det samme som meg men har du det så har vi ikke noe bakre motor feste men istede giskasse feste:) ettersom det du skriver så virker det som du også må bytte dette. skal ikke være store eller dyre jobben å gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår