mono Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Jeg har en 1983mod. Opel Ascona C 1.6S Luxus stående. Den har vært i daglig drift og starter hver gang. men er nå avskiltet pga, ny bil. Bilen er EU OK til 2006, og veiavgiften er betalt. Alu. felger på sommer dekka. Rust og kollisjonsskade følger selfølgelig også med kjørte inni en bil foran meg, noen bulker i panser, trengs en støtfanger. kom med ett bud du har ingen anelse hva den er verdt, passer kanskje greit som arbeidsbil, eller lekebil. men kan også være ett seriøst oppussings prosjekt Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Slik ser den ut nå: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 ? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 heyyou Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linoge Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by mono heyyou jævlig rå smily, en kar som priker borti en annen med en pinne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Linoge jævlig rå smily, en kar som priker borti en annen med en pinne eller pellern i øret! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hva er egentlig så luxus med denne bilen? har makan selv jeg, men har enda ikke klart å finne ut hvor luksusen er :D verd 4000 kanskje? Tipper villt her jeg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Luxusen har jeg ingen anelse om hvor er i denne bilen :P eller vent litt kan det være motorvarmeren som er luksusen? vel, du har vrakpanten (1200)? Jeg har betalt veiavgiften 2800. alene der har du 4000, og bilen er jo verd "noe" utenom også da, en høgger får mye verdi utav en slik bil når først noen vil ha noe fra den motoren tikker og går enda og jeg vil nå tro at den "lever" til neste eu-ok uten noe særlig stell før den kan dumpes. litt historikk, kjøpte den av en gammel mann for 10.000, da var den nylakkert for 4år siden, og lakken er fin der det ikke er rust og slikt, påkostet den 10.000 for den forrige eu-godkjenninga, da ble støtdemper tårnene bak og fremme sveiset og tectylert (mest bak) kanalene på begge sidene ble sveiset og tectylert, farlig rust i den ene fjørskåla under bilen ble også rettet opp i, + noen små rust hull til+ Eneste problemene jeg har hatt med denne bilen var, vindus visker staget, der var jeg hos høggeren og fant nytt stag, samme gjelder dørlåsen på førersiden, denne er også byttet. Andre ting som er byttet, tennplugger, fordeler lokk, tenn stift, bensin pumpe, bremsebånd bak. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ifølge forsikringsselskapet så har bilen rulla 134 000. men jeg tror denne er tatt inn fra tyskland en gang i tid, så kan godt være den har rulla 234 000, dette er jeg veldig usikker på. Det finnes en liten olje lekkasje en plass, vet ikke hvor men har pleid å fylle på en liter olje hver mnd pga. denne lekkasjen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hmmm.. er den imp etter 1.1.96? pris? går den for 2000? Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 viss du tenker på omregistrering så er den 13xx,- Nei den går ikke for 2000. som sagt, jeg skal ha minst vrakpanten og veiavgiften (4000,-) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 SOLGT (4500,-) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg