RaCk Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by gtpassat Hei ja så den vingen på sotrabroen i dag:D Litt i største laget etter min mening, men det er jo din bil. Hvorfor hadde du ikke fanger på? Bygger om. :D Skal ha større grill :D Liker ike den todelte fronten som var på nå. Skal se hvordan d blir når jeg får plastret ferdig til tirsdag. Så får vi se hvordan d tar seg med Neon lys innunder panseret når jeg får nytt panser. ;) Så er det ikke tillatt å ha lys i det hele tatt hvis man ikke bruker dem? ER jo mangen biler som har evig med tulle lys overalt i bilen men dem bruker dem bare på utstillinger og når dem står parkert. Er ikke d lov? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Jeg vil ha blå neon underlys!!!!:D Hvor får man tak i slikt? Hvor mye koster det? Koster rundt 1800 hos AST-performance. =) Dem har ikke web adresse for tiden. Men se andre posts på off topic for tlf nummer. Har det ikke i hodet. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Eller så har Danmobility.se neonlys til bil og mye annet snacks ;) Jeg husker ikke hva den Norske versjonen av Danmobility het.. Neonlys til bil Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by Håkon A han kan ikke gi deg bot så lenge du ikke har brukt dem. sier seg selv. jeg ville anka den bota. like dumt som å stoppe meg og si at jeg kjører pirat taxi fordi jeg har bilen full av venner... :D Blir det samme som på en russebil, er ikke lov med kompressorhorn. Du får bot selv om du ikke bruker det om bilen blir stoppa. Alle tar jo det ut FØR de skal på Biltilsynet...hehe :-D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Hører rykter om at neon under bilen er lov. hmm Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Sjekk mobilsentrum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Takk!! Har nå bestilt to 16" lange blå neonrør på mobilsentrum. :D Er det nok med en på hver side under bilen??? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inside Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 to 16" rør er for lite.... Jeg har 2*54" og 2*32" Prøv å få tak i eurolights hvis du skal ha under bilen , de lyser sinnsykt bra Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Inside to 16" rør er for lite.... Jeg har 2*54" og 2*32" Prøv å få tak i eurolights hvis du skal ha under bilen , de lyser sinnsykt bra Hvor mye koster Eurolights? Skulle så gjerne hatt :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Gidder ikke å bruke alle pengene jeg har på neonlys da:D Så jeg bestilte to av disse her: Neon Men hvis jeg finner ut at det ikke er nok bestiller jeg to til (en foran og en bak på bilen) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jævlig bra bilde på mobilsentrum siden :D Skulle likt å sett Røkke eller Rimi Hagen stå utenfor bilen sin m/neonlys å chatte i mob'n Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 i Fredrikstad er det 2 taxier som kjører med neonlys! lilla! hehe nesten identiske biler.. husker ikke taxi-nummerne i farta men.. det er vel like greit :D personlig så er ikke neonlys øverst på handlelista akkurat ;) :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg