oksygen Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Tøffe lykter! :D Link til front lyktene dine? Siter WV golf 3 1.8 GL Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Takker for det du ;) kjøpte mine brukt for 1000kr, men kan få kjøpt disse lyktene her : http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-3/frontlykter/fk-angeleyes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-3-vento/ta-technix_1 løp å kjøp, får høydeskrekk av bilen din... hehehehe er samme settet som jeg kjører med på min å kan varmt anbefale dette =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ikke for å ødelegge selvtiliten/tråden din, men hvis du kjørte ifra en a4 turbo så var det isåfall noe alvorlig feil med motoren på den... Har selv hatt en gti 8v motor i ventoen min og hatt en a4 turbo, a4 t gikk en smuuule bedre! : ) Meen, kul golf hvertfall!! Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-3-vento/ta-technix_1 løp å kjøp, får høydeskrekk av bilen din... hehehehe er samme settet som jeg kjører med på min å kan varmt anbefale dette =) tror jeg skal vente med senkesett til etter vinteren, blir så jeg bor på røros i vinter så vet nå aldri om det er for mye snø noen plasser :) men senk SKAL det bli ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ikke for å ødelegge selvtiliten/tråden din, men hvis du kjørte ifra en a4 turbo så var det isåfall noe alvorlig feil med motoren på den... Har selv hatt en gti 8v motor i ventoen min og hatt en a4 turbo, a4 t gikk en smuuule bedre! : )Meen, kul golf hvertfall!! hmm, vet ikke jeg nei, kan hende det var noe galt med den, men borte ble den hvertfall :) takker for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 (endret) Må ikke bli for høy på pæra nå Robin ;) Når Chryslern ruller ut garasjen så... :race :crazysant: Endret Juli 31, 2012 av Sorvik94 Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Må ikke bli for høy på pæra nå Robin ;) Når Chryslern ruller ut garasjen så... :race :crazysant: hehe, neida ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Synes GTIen din er litt søt... :) Skulle ta en girkasse fra en vraket GTI i min bil, men clutchen passet ikke :/ Tror jeg kunne hatt det artig med de gear-ratioene. Hvordan er den å kjøre? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 hehe, jaja noen synes det å :) synes den er virkelig god å kjøre, kjørte nå nettopp ned til jobben til pappa for å vaske bilen, faan hvor artig det er å ligge i litt høy fart og kjøre i svingete veier med den, tar svingene kjapt og uten problemer og er god gassrespons når jeg trykker pedalen ned litt :p men må følge med speedo så det ikke blir for fort XD tenker jeg tar meg en tur på biltema eller thorshov og kjøper chrome enderør som man bare skrur fast på originale enderørene så det ser litt bedre ut enn å hat 2 bittesmå utløp ^^ kommer kanskje bilder ikveld om det blir noe ;) BTW hvordan får man til å løfte døra og stramme den så den ikke henger litt ned når døra er åpnet? prøvde å skru ista men hjalp visst ikke :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Aner ikke.. Har samme problemet .:p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Ja, fått vaska bilen idag og kjørt en runde med den :) måtte bare stoppe ved havna og knipse noen bilder med ny tlf min (iphone 4S) helt hekta på å ta bilder etter jeg fikk den :p Si hva dere synes :) [ATTACH]32690[/ATTACH] [ATTACH]32691[/ATTACH] [ATTACH]32692[/ATTACH] [ATTACH]32693[/ATTACH] [ATTACH]32694[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 [ATTACH]32695[/ATTACH] [ATTACH]32696[/ATTACH] [ATTACH]32697[/ATTACH] ikke fornøyd med bilda, ser så uklare ut her inne, rart men :S ble bilder hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Skjønner ikke hva du klager over. Bildene ble bra :pp Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 hehe, er bare det at dem er litt uklare men det tror jeg er pga jeg zoomet for mye på camera :) men takk :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg