TaoDjii Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 noen der som har montert frontsett til polo 6n? kan ikke helt forstå hvor jeg skal plassere høytalerene, det er liksom ikke plass, lurte bare på om noen hadde gjordt et trix eller noe for å få dette til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 På poloen så er det original plassering for 4" på dashbordet. På noen modeller er det rom for 6,5" i dør og på noen modeller ikke. Du har sansynligvis en 6n uten mulighet for original montering av 6,5". Det du da må gjøre er å enten bygge en dørside for høytaleren eller kjøpe en ferdigbygget dørside som passer rett inn på døra. Ring +4775540470 og hør på pris på ferdig dørsider. Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaoDjii Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 okey, takk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Matzz162 På poloen så er det original plassering for 4" på dashbordet. På noen modeller er det rom for 6,5" i dør og på noen modeller ikke. Du har sansynligvis en 6n uten mulighet for original montering av 6,5". Det du da må gjøre er å enten bygge en dørside for høytaleren eller kjøpe en ferdigbygget dørside som passer rett inn på døra. Ring +4775540470 og hør på pris på ferdig dørsider. Kjøp dørlomme til Polo med plass til fronthøyttalere, da går en 6,5" greit inn. Også kan man montere en diskant der hvor 4" mellomtonen sitter originalt. Man skulle kanskje tro at dette gir et veldig svakt og lavt lydbilde, men hadde dette i en Polo colour concept i 1997 og det spilte veldig bra. Litt dempemateriale bak dørhøyttalerne anbefales :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaoDjii Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Da er vel egentlig problemet mitt løst ;) takker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 bumper denne! har lett overalt etter alternative dørlommer som har plass til en 6,5" høytaler... noen som vet hvor disse selges rimelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 transmedia selger.. men er også verdt å sjekke med div custom firmaer om pris :) jeg har bygd om dørlommene i min 97 color consept :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 mener det koster nesten 2000,- pr sett hos transmedia. det er litt i meste laget synest jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 koster fort mer enn det å få noen å lage til deg, men da lir det MYE penere da.. ta kontakt for priser på PM ;) har en kompis som driver custom firma :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg