handerrederrehanja Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 hvor finner jeg den motor hjernen som man skal bytte chip i???? omega b 1998 med x20xev håper på svar! Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 hvor finner jeg den motor hjernen som man skal bytte chip i???? omega b 1998 med x20xev håper på svar! Under det store svarte lokket til venstre i motorrommet. Bare å dra ut. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 har tatt ut den boxen derfra og det er ingen åpenlyse chipper som bare kan dras ut og sette i ny.. er lodding da eneste løsningen? Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Må sansynligvis lodde, men hvorfor skal du chippe den? Tjener ikke en dritt på å chippe en motor uten turbo Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 fordi jeg gjore dette med en calibra med samme motor og der utgjore det en forskjell.... men i den bilen kunne man bare dra ut chippen og stappe i den nye.. det var ikke slik med denne derfor eg ble forvirret... Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Calibra hadde ikke xev. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 var byttet motor.. men drit nå i det da... var denne chippen eg lurte på... Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Er ikke sikkert det er samme hjerne på den fordet :) Må sikkert loddes inn ja. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Den må loddes !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelomegaaruler Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 putt hele motoren og hjernen i smeltedigelen,få tak i en orntlig toliter i fra en omega a modell,og trimm den motoren litt du=) trenger ikkje gjøre så mye utav det.men litt....opelomega a har jo altid vert litt kjappere...hihi du vet disse a modellene de kommer altid først uansett åssen man vrir på det......kan jo f.eks putte hele opelen din i smeltedigelen,så fikser vi en deal på att du kjøper omega a'en min.....bytter gjerne i noe gøy og.....audi 80 står høyt på listen=) Siter dodge opel og chevrolet rigtiga bilar brukar minst 2 liter på milen livet starter i 200 alt som lukter benzen er godt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg