Svenny Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Heisann, har en passat 1.9 tdi (110hk) 99modell som er chippet, og ved gasspådrag i 4 eller 5 gir så vibrerer bilen på rundt 2000 omdreininger i ca. 1 sekund, så slutter vibrasjonen så virker det som jeg mister litt turbotrykk, så kommer det gradvis tilbake på rundt 2300 omdreininger.. Noen som vet noe om hva det kan være? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ingen som har noen ideer til hva det kan være? :) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Høres ut som den overlader, få lest ut feilkoder. Wastegate staget kan for eksempel sitte fast. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Eg ville tippe på dieselproblem, turbotrykket dett med ein gong dieseltilførselen får problem. Men diagnose er nok rett startplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 (endret) Forresten noen som vet om dette er fremre motorfeste på min passat? Synes det var merkelig billig i forhold til venstre side og høyre side... http://www.skruvat.no/Lagring-motor-P17787.aspx Endret Juli 18, 2012 av Svenny Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg