BaardI Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Først av alt: jeg har lest utallige tråder med samme tittel, men ingen av de svarer på mitt spørsmål. Spørsmålet er jo forsåvidt enkelt: Hvor strammer man håndbrekket på en 1997 passat 3b? Problemet er at alle tråder jeg har funnet til nå, har enten motsagt hverandre, ikke svart på spørsmålet eller svart på spørsmålet bare med andre biler. Så meg dermed nødt til å spørre selv. I midtkonsollen (bak) er det 3 bolter, jeg går ut ifra at det er en av disse, men alle 3 er like og vanskelig å se ned mellom all plasten denne bilen har hengende rundt. Satser på at denne tråden gir svar til alle oss som lurer på det :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Jeg kan svare deg. Det går å stramme wirer på denne bilen. Du kommer til wirene under askebeger bak på midtkonsollen. Har du midtarmlene,er det mulig du må bort med denne. Når det er sagt,skal det ikke være nødvendig å stramme håndbrekk på disse da d skal ordne seg selv. Det som er standard er at håndbremsarmen på calipper ikke går tilbake (setter seg) og at håndbrems i den forbindelse fær dødgang eller at den ikke strammer seg skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Ah, da får jeg sjekke det ut samtidig som jeg bytter om fjærene. takker for svaret Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 du strammer under bilen ...strammere er over varmeskjoldet som ligger mellom eksos og gulv...rett bak brekk hendlen ..ikke noe å justere inne i bilen ...hverfall ikke på min 1,8 2000 stv... drittjobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 du strammer under bilen ...strammere er over varmeskjoldet som ligger mellom eksos og gulv...rett bak brekk hendlen ..ikke noe å justere inne i bilen ...hverfall ikke på min 1,8 2000 stv... drittjobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg