Gå til innhold

dodge rt10 viper

Ranger emnet


dusico

Anbefalte innlegg

den første dodge rt10 viper er i landet!

 

har vært her et par uker da men....

 

den står på alfaset auto på karihaugen ved lørenskog, og er absolutt verdt en titt.

 

den har som sagt, og som mange vet, en v-10 fra viper, som yter 500 gamp. denne fliser lett ford ligthning (eller hva den heter), og sikkert trygde-chopper'n til morra di og...

 

den er forøverig til salgs, 460-470k u/mva, og med mva kommer den på rundt 600k.

 

PS. jeg kjenner en mulig kjøper, så er du int. i å få tak i norges første, så bør du få ut finger'n...

 

men fortvil ikke det kommer fler....

 

SHIBBY yodude

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dusico

hmmm... rart, hakke sett en jævla en...

 

Sto en i en bilbutikk på vei mellom drammen og oslo. land og sjøfritid ellerno? så jeg for mange år siden ihvertfall. rød sak. tøff var den og:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke helt navnene dine på stell du...

Det du snakker om , som du sammenligner med Ford F-150 SVT Lightning , er da den nye dodge pickupen som er kommet..

som heter da DODGE RAM RT-10 , Viperen heter rt-10 den også, bare DODGE VIPER RT-10, og eventuellt GTS ..

så du er lett å misforstå... slik jeg gjorde først...

husk det er en RAM

x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet)

-1974 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalix

Du har ikke helt navnene dine på stell du...

Det du snakker om , som du sammenligner med Ford F-150 SVT Lightning , er da den nye dodge pickupen som er kommet..

som heter da DODGE RAM RT-10 , Viperen heter rt-10 den også, bare DODGE VIPER RT-10, og eventuellt GTS ..

så du er lett å misforstå... slik jeg gjorde først...

husk det er en RAM

 

Heter den da ikke Dodge RAM SRT-10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

Er ikke snakk om Viper'n, er snakk om Dodge RAM med rt10 motor. det er heeelt korrekt det han sier, foruten at han glemte RAM :D

 

Var jo det jeg mente... ble litt forvirret av det...

Og jeg tror jeg blingsa litt selv... rett som en annen hær da...sleng på en S så stemmer det vel....

x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet)

-1974 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en rt10 på street legal drag i stavanger i fjor sommer, en rød en. Han kjørte ikke på tid fordi den ikke var ferdig regga eller noe men to prøve runs ble det. Ræva kom ut på 1 2 og 3 gir sinnsykt tøft!!

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod
 

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår