Oshim Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Hvor mange mm er passe å høvle av denne toppen 8V før du får problemer? ..er det noe annet jeg bør passe på og gjøre etter enn sånn "operasjon" ? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonivar Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Jeg plana toppen min 1,2 mm. Skal ikke så mye til før ventilene går i stemplene på disse motorene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 1mm skal vel gå bra, men husk at du flytter registeret tilsvarende, så justerbart kamdrev anbefales:) Deletoppen min skal inn til høvling snart, tenkte på 0,5-0,7 elns:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonivar Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hvis du tar for mye blir det sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonivar Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Ja, se der ja.. Fin kompresjon på den sylinderen der:p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 1,5 mm går fint! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg