Jhgjeraker Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Kjøpte en Golf 4 1999 modell 1,6l for en liten stund tilbake. Tingen er at nå merker jeg at til tider og utider kommer det et "dunk" undenifra. Litt usikker på spesifikt hvor dunket kommet ifra, ettersom jeg ikke har klart å finne ut hva som skylder det. Er ganske tilfeldig føler jeg. Noe jeg har merket derimot er at det skjer i lavt gir (1. og 2. gir), men når jeg kommer opp i fart (3. gir ++) så skjer det mer eller mindre aldri. Det er ikke hele tiden, men merker det spesielt når jeg driver å rygger frem og tilbake når jeg parkerer osv. Noen som har peiling på hva dette kan forekomme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Sikker eksosoppheng (gummioppheng) som er av eller defekt slik at eksosen tar borti under bilen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Vil tru jeg har samme lyd. Min kommer som oftes når jeg svinger og kjøre i første gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg