Breisladdern Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Den kontraken er bare juridisk gyldig hvis begge parter er myndige. dvs over 18 år gamle Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by LaGroSt Forliksådet har vel ikke noe dømmende makt, de bare anbefaler partene å bli enige. Kjøper vil ikke ha sykkelen å jeg vil ikke ha sykkelen så da er vi jo strengt tatt uenige og vil vle sendt videre til neste organ. Men får se hva som skjer. Han skulle nå politianmelde meg i dag da, for hva vet jeg ikke. Muligens for uvitenhet fra min side :rolleyes: Han kan ikke politianmelde deg for noe som helst, slik du fremstiller saken, blir spennende å følge utviklingen:) Virker som fyren bare blir mer og mer desperat. og det skjønner jeg jo godt, når man er 16 år er 12000 ganske mye penger. konfirmasjonspenger?:) hehe, stå på ditt du:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by LaGroSt Forliksådet har vel ikke noe dømmende makt, de bare anbefaler partene å bli enige. hehe... riktig det! Skrev den litt i forbifarten, så det kunne vel misforståes! Men hva han skal anmelde deg for lurer jeg og veldig på?;) Skal bli interessant dette her ja! Husk det med papierer fra sertifisert verksted da, lurer litt veldig på hvordan man slår fast at den er rammeskjev!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Breisladdern Den kontraken er bare juridisk gyldig hvis begge parter er myndige. dvs over 18 år gamle Du har kanskje et poeng der... Jeg vet ikke sikkert, men det høres logisk ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Logico , lurer litt veldig på hvordan man slår fast at den er rammeskjev!:D Ganske lett å se at en moped er rammeskakk da..SIkte litt og ha litt øyemål så går det fint det.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by sirsnare Ganske lett å se at en moped er rammeskakk da..SIkte litt og ha litt øyemål så går det fint det.. hehe... jadda! trur nok ikke øyemål holder når det er snakk om rettslige spørsmål Sjøl om det self er mulig å se det på denne måten, men jeg regner liksom med at siden forhenværende eier ikke oppdaget skjeivheten...så er den ikke så veldig markant! Og da går det nok ikke med øyemål!:rolleyes: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Gjelder ikke angrefristen kun på varer bestilt på postordre/internett og på andre måter hvor du ikke har sett varen før du kjøpte den? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Logico hehe... jadda! trur nok ikke øyemål holder når det er snakk om rettslige spørsmål Sjøl om det self er mulig å se det på denne måten, men jeg regner liksom med at siden forhenværende eier ikke oppdaget skjeivheten...så er den ikke så veldig markant! Og da går det nok ikke med øyemål!:rolleyes: Jeg ville trodd at om en MC var rammeskjeiv så ville det blitt skeivslitasje dekk ?!! Og det ville blitt vondt å legge seg ned i svinger. Jeg har ikke merket meg noe sånnt.. Tror jeg kan ta dette med ro. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Logico hehe... jadda! trur nok ikke øyemål holder når det er snakk om rettslige spørsmål Sjøl om det self er mulig å se det på denne måten, men jeg regner liksom med at siden forhenværende eier ikke oppdaget skjeivheten...så er den ikke så veldig markant! Og da går det nok ikke med øyemål!:rolleyes: Jeg ville trodd at om en MC var rammeskjeiv så ville det blitt skeivslitasje dekk ?!! Og det ville blitt vondt å legge seg ned i svinger. Jeg har ikke merket meg noe sånnt.. Tror jeg kan ta dette med ro. ;) Eneste kjedelige er at jeg skulle hente en bil denne helga, men gidder ikke bruke opp de penga med det første for sikkerhetsskyld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by LaGroSt Jeg ville trodd at om en MC var rammeskjeiv så ville det blitt skeivslitasje dekk ?!! Og det ville blitt vondt å legge seg ned i svinger. Jeg har ikke merket meg noe sånnt.. Tror jeg kan ta dette med ro. ;) Eneste kjedelige er at jeg skulle hente en bil denne helga, men gidder ikke bruke opp de penga med det første for sikkerhetsskyld.. pøh det er jo genialt å bruke opp pengene så fort som mulig:D hva skal de gjøre DA liksom.. om de ikke hadde en dårlig sak fra før.. jaja, du har tjent penger, mer enn du kanskje fortjener, bra for deg, synd for han som kjøpte sykkelen:) Gratulerer mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg