bilamatøren Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei! Må bare rette meg til "ingen spr. er for dumme", med en gang.. :) Ser kjølevæsken begynner å nærme seg min. så tenkte jeg skulle fylle på. Men er det bare så enkelt som å vente til motoren blir kald for å så fylle på til mellom max og min også lukke igjen? Deretter å kjøre rett etterpå :) ? Spør heller, enn å gjøre noe unødvendig feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Ja, fyll opp til maks merket når bilen er kald. Bruk samme farge på kjølevæske som alt er der Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilamatøren Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Flott! Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg