opel kadett c 2,4 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Okei da veit jeg hvor jeg skal se når jeg skal kjøpe lagre til bakakselen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 (endret) Hei. Trenger man tuv papirer på gule koni dempere for å få det godkjennt?:) Eller er det bare fjører man trenger tuv papire får å få det godkjennt? Endret November 23, 2012 av opel kadett c 2,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 I dag har jeg henta ratt navet til kadetten:)[ATTACH]35175[/ATTACH].2 shims ringene som er på kver stikkaksling er det den tyne skiva mellom lagre på bilde?[ATTACH]35176[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 (endret) Hei. Må man ha blinklys på for skjemene for å få det godkjennt??:)Hva er en grei pris for 60mm senk med dempere og fjører med tuv papirer? Endret Desember 5, 2012 av opel kadett c 2,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Shimseringene eg nevnte tidligere ligger på utsiden av lageret, dette skal ligge mellom lageret og lagerbanen i bakakslingen, eg ødlagde mitt en gang,så måtte lage nytt for hand, blei coka cola boks shims :P for å få lageret lettest ut kan du kappe av delene med vinkelsliper, har du tilgang til presse,presser du nytt lager på og bruker den gamle låsehylsa til å presse ned den nye låsehylsa, etter du har pressa på det nye lageret, husk å monter lageret riktig vei/i riktig rekkefølge. har ikkje du blinklys orginalt på framskjermene driter du i å gjer noke , eller hiver på noken sjølvklebende blinkersa og kobler på orginalledningen. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Okei takker for svar:) Jeg har blinklys på de orginale skjermene men ikke på den jeg kjøpte hoss veng for den har ikke noe blinklys hull/feste på skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 åh, da sveiser du igjen hullet på ene skjermen, finere det ;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2012 Ja da skal jeg gjøre det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 (endret) Hei. Jeg har ikke fått gjort så mye nå så driver å leter etter deler. Er det noen som har opel kadett c 1600 spindler til salgs? Eller er det noen sider der man får kjøpt 1600 spindler? Jeg er veldig interisert :) eller er det noen som har manta/b eller ascona/b spindler til salgs så er jeg interisert:) Endret Desember 20, 2012 av opel kadett c 2,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Hei. Snart skal jeg sette bilen på bokker å ta av forestillingen og bakakslingen. bilder kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei. Nå har jeg svart interiøret:)[ATTACH]35674[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei. er det noe vits med de avstiver greiene her fant en side som selger de men tenkte kanskje jeg kan lage sjøl men er det noe vits?:)[ATTACH]35683[/ATTACH][ATTACH]35684[/ATTACH][ATTACH]35685[/ATTACH][ATTACH]35686[/ATTACH][ATTACH]35687[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei. Nå har jeg satt kadetten på bokker å begynt å ta av forstillingen men noen av muterene sitter sinsykt hart fast.[ATTACH]35707[/ATTACH][ATTACH]35708[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Folk finner på mye rart for å tjene penger men noe av det stiver nok opp litt, du kan jo sveise deg ett tårnstag som går fra dempertårn til dempertårn? og sømsveise div skjøyter.. bl.a rundt dempertårna. uansett har eg mest trua på av avstivingene på de to øverste bildene og det nederste bildet vist eg skal svare på spm ditt. ser du har fått svarte dørsider...trenger du svarte framstoler? skaitrekk og stoff.. har fører og pasaskjerstol til salgs vertfall men må hentes da...300,- Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 (endret) Hei. Jeg skulle gjerne hatt de svarte fører stolene men jeg bor ca 8 timer fra Nordfjord sogn og fjordane så jeg får dessverre ikke kommet å henta di. Takker for svar einart:) jeg skal sveise rundt demper tårna og noen andre steder etter hvert. Jeg skal bestille son forsterknings kitt til forstillingen fra epytec.de etter hvert men dem på bt sier ikke noe på det når jeg skal godkjenne bilen? Endret Januar 1, 2013 av opel kadett c 2,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg