Gå til innhold

ombygging av opel kadett c

Ranger emnet


opel kadett c 2,4

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Shimseringene eg nevnte tidligere ligger på utsiden av lageret, dette skal ligge mellom lageret og lagerbanen i bakakslingen, eg ødlagde mitt en gang,så måtte lage nytt for hand, blei coka cola boks shims :P

 

for å få lageret lettest ut kan du kappe av delene med vinkelsliper, har du tilgang til presse,presser du nytt lager på og bruker den gamle låsehylsa til å presse ned den nye låsehylsa, etter du har pressa på det nye lageret, husk å monter lageret riktig vei/i riktig rekkefølge. har ikkje du blinklys orginalt på framskjermene driter du i å gjer noke , eller hiver på noken sjølvklebende blinkersa og kobler på orginalledningen.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke fått gjort så mye nå så driver å leter etter deler. Er det noen som har opel kadett c 1600 spindler til salgs? Eller er det noen sider der man får kjøpt 1600 spindler? Jeg er veldig interisert :) eller er det noen som har manta/b eller ascona/b spindler til salgs så er jeg interisert:)

Endret av opel kadett c 2,4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Folk finner på mye rart for å tjene penger men noe av det stiver nok opp litt, du kan jo sveise deg ett tårnstag som går fra dempertårn til dempertårn? og sømsveise div skjøyter.. bl.a rundt dempertårna. uansett har eg mest trua på av avstivingene på de to øverste bildene og det nederste bildet vist eg skal svare på spm ditt. ser du har fått svarte dørsider...trenger du svarte framstoler? skaitrekk og stoff.. har fører og pasaskjerstol til salgs vertfall men må hentes da...300,-

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skulle gjerne hatt de svarte fører stolene men jeg bor ca 8 timer fra Nordfjord sogn og fjordane så jeg får dessverre ikke kommet å henta di. Takker for svar einart:) jeg skal sveise rundt demper tårna og noen andre steder etter hvert. Jeg skal bestille son forsterknings kitt til forstillingen fra epytec.de etter hvert men dem på bt sier ikke noe på det når jeg skal godkjenne bilen?

Endret av opel kadett c 2,4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår