m4sta Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Hei folkens! Lurer på om noen vet hvor man får tak i metall bunnplate til passat? Er en 2000 modell ATP motor 1.8 4motion. Ser at bildeler.no har men kun i plastikk og http://www.gytisautek.no/subdet2.htm var litt for langt unna oslo, da jeg ikke gidder å betale frakt for at han skal sende meg den. Håper noen kjenner noen som har det ! Vet noen om møller fører dem ? Er vel svindyrt der uansett og vet noen hva den kalles på etka ? For jeg finner ingenting der med bunnplate. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Kalles lydisolasjon i AKTE, delenummer 8D0 863 821 S på din. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Vel nå har jeg gitt opp leitinga etter stål/aluminum bunnplate og kjøpte en " forsterket " versjon fra norske bildeler så får vi se hvor langt den holder. Punga ut med nesten tusen spenn -_- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg