lervik90 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg får ikke start på bilen etter å ha hatt av bensintanken. Kan det være noe luft i systemet som gjør det? Har fullada batteri og ingenting er gjort med motoren i mellomtiden. Kun tatt av bensintanken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Prøv å start den med startgass, starter den da så får den ikke bensin. Vet ikke om du har mekanisk eller elektrisk pumpe? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Sjekket bensinpumpa? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Enkleste for å sjekke bensinpumpa er lukke av slangen til fuelrail å putte den i en flaske, så sette på tenninga, kommer det bensin i flaska så funke bensinpumpa. Viss ikkje er det bare å feilsøke bensinpumpa. (Sikring, relee og ledningsnett/koblinger) Tipper det er en kobling på bensinpumpa du har glemt/ ledning som har knekt mens du har jobbet med den. kan og vere pluss til pumpa har kommet bort jord og kortslutta så sikringa føyk Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Skal det være mulig å høre bensinpumpa? For det er en durelyd når jeg setter tenninga på trinn II. Men jeg får sjekke de forskjellige tingene som er nevnt her. Hvis det ikke hjelper eller gir meg svar på noe, så kommer jeg tilbake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 ja. det er mulig og høre den :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Om du har ABS så durer også den, (det gjør hvertfall min). Det kan lure deg litt... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 da kan det være ABSen.. Jeg skal sjekke det ut en dag jeg får tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Fikk start! Det var bare en bagatell.. hadde svitsja om på de to slangene som går inn i bensintanken... :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Så du pumpa bensin inn i returen? xD Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 jepp :P haha.. ikke rart den ikke starta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg