Gå til innhold

(Ingen) god erfaring fra TM Tuning?

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Har selv handlet derfra problemfritt tidligere, men på flere forum de siste månedene at TM har slitt med å levere.

De unskylder seg med omlegging av interne systemer etc, men gir heller ikke noen skikkelig tilbakemelding til kundene sine.

 

Det er fremdeles håp, men det er et lite et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått mail tilbake. Skrev 4-5 like mail, hvor jeg kritiserte de for utrolig dårlig kundebehandlig og at de bare kunne legge ned, drite i å satse på nettbutikk hvis de ikke kan gjøre kundene sine fornøyd. De sa at ledningsnettet ER sendt, og det ble sendt for 1 uke siden da de sa det skulle bli sendt, får håpe de snakker sant men har fortsatt ikke fått noe. Så jeg håper på denne uka, eller neste. Når det gjelder R-girkula, så får de ikke inn denne (dette forteller de nå, nesten TRE måneder etter bestilling) og at jeg skal få tilbake pengene. Jeg sa at jeg forventet pengene denne uka, så fort de har lest mailen.

 

Så jeg råder de som har bestilt fra TM Tuning før og har hatt bare gode erfaringer, ikke bestiller derfra noe mer. I hvertfall ikke hvis dere ikke er sikre på at de har orden på alt av system, eller om du bare har jævlig god tålmodighet. Noe jeg absolutt ikke har. Men hvem har det når man må vente på noe man har bestilt i over 2 måneder, nesten 3?

 

Anders - Har gladnyheter i tråden! Skal få opp bilder i kveld! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår