Mekkejenta Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 jeg har en merce c 200, 98 stasjonsvogn. denne har blanke/hvite blinklys foran med oransje pærer. disse ble godkjent. bak er det en noe mørkere farge på blinklyslykta men ikke sotet heller samt oransje lyspærer. trodde det var originalt.... dette ble ikke godkjent ...hmm lyktene ser ikke nye ut heller akkurat så den må ha vært eu-godkjent slik tidligere. jeg kjøpte bilen i mai 2011 og da var den eugodkjent året før. Var en eldre mann som hadde hatt bilen i mange år...så ehhh tror liksom ikke at han sotet lyktene heller hehe eller må jeg kjøpe nye baklykter med helt blanke/hvit farge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Legg ut et bilde av hvordan de ser ut. Skal være rimelig mørke før du ikke ser at det er blinklys. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Litt sært det der, men mulig de mener det er forskjellig "farge" foran og bak. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 skal ta et bilde å prøve å få det ut her. men ja sært e det. Men mange mercer har to ulike farger av foran og bak så rart det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 (endret) [ATTACH]30025[/ATTACH] Har sett inn på finn.no på forhandlere som selger mercedes stasjonsvogn 1998 modell, og alle dem bilene har sånn farge på lykta. Endret April 29, 2012 av Mekkejenta skrive tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Mulig det er lysforholdene når du tok bildet, men jeg synes dine ser litt mørkere ut enn det som er vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Tipper det er feil farge du har fått mangel på, det oransje belegget har flasset av pærene og blinklyset er nærmere hvit farge enn ønskelig. Det er iallefall korrekt farge på baklykta. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Det der er orginalt. Ble levert to typer baklykter avhengig av utstyrsnivå. Klag!!! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 ja da klager jeg på det ja. sjekker pærene om dem har flassa så evt skifte dem. trodde også det var originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-con Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Kan jo være uorginale. Sjekk om det er E-merker på lyktene. Siter Nissan King Cab NP300 D22 - 2011 Chevrolet Blazer S10 - 1994 Oldsmobile Custom Cruiser - 1985 Opel Astra G - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Så lenge det kun er blinklysene er neppe E-merkingen årsaken Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Er nok som Einar sier,pærene er ikke orange lenger så da får du feil på eu-kontroll. Har vært ute for det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 det er en sirkel med E1 i samt masse andre tall på lykta. ja mulig bare pærene som er noe hvitere pga flassing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Bytt alle blinkpærer så er det garantert ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 jepp da gjør jeg det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg