steenal Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Hei folkens. Har noen merkelige problemer som jeg trenger hjelp med. Funksjonene horn, elektriske vinduer og blinklys, vindusviskere, speiljustering, takluke, bakluke åpner og sentrallås system fungerer ikke. Nødblink funker og ellers alt av lys ok. Har sjekket hver sikring på alle tre plasser (under panser, under baksete og ved lysbryter kupe ), og har hele sikringer og strøm frem til sikring. I en periode før dette problemet datt funksjon som vindu heis fremme ut, men kom tilbake ved å ta ut og sette inn sikring. samme med speil justering. Noen har antydet feil i kontakt henger feste. Den har vært borte i snø kant og var bøyd inn litt. Dratt ut og sprayet, men ikke åpnet. Kan noen peke meg i en retning her? på forhånd takk.. Steen Linde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 I og med at det var såpass mye som det var problemer med er det første som kommer opp i hode mitt, konektor/kontakt. Start med å skjekk over pedalene/under dashbordet da det er mye ledninger der. Eller så kan det være dårlig kontakt inn til en sikringsboks/relèboks. Skjekk om det er synonymt med at sikringer til de defekte funksjonene sitter i en og samme sikringsboks/relèboks. ECU er jo også ett alternativ, men skjekk det enkle først, ta evt. en diagnose på et verksted hvis ingen av forslagene over geleider deg i riktig retning. :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg