J-kid Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hei! Det kommer bare lyd fra venstre side i bilen min. Hva kan være galt? Hvordan kan jeg feilsøke? Har selvfølgelig sjekka balance på spillern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hvilken bil? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Sjekk kontakta bak på spilleren, kan også være ledningsbrudd i døra om det sitter høytaler der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-kid Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Peugeot 405 Kontraktar bak på spillern er fin. Men jeg skal ta og følge den litt innover i bilen siden det verken kommer lyd foran eller bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Jo meir opplysninger du gir, jo lettare er det å svare spesifikk på det du har feil på. Da slipper vi å spørja om ting du ikkje gir opplysninger om. Dette tar tid og du får hjelp mykje seinare- Kva slags spiller har du? Kva slags kilder har du brukt for å teste med? Kva slags høgtalere har du og kor er dei plassert? Har du forsterkere? Opplysninger om disse? Har det blitt gjort eit eller anna med bilen rundt da høgtalerene ikkje gir ut lyd? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jotii Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 (endret) Har samme problemet i min bil, så slenger med på her om det er greit for trådstarter. Bil: Golf 4 Spiller: Pioneer Hvor: Dørene foran og slike små oppe på ''dashbordet'' høyre og venstre side. Forsterker: Pioneer (350 w??) Problem: Det er kun høyttalere høyre side som virker, venstre er helt stille. Har prøvd og stille balanse, men fortsatt ingen lyd fra venstre side. Er usikker på om det er blitt gjort noe som gjør at de ikke gir fra seg lyd, er kun blitt brukt til normalt bruk og har virket helt supert, men idag når jeg skulle spille la jeg merke til at det ikke virket.. Noen som vil hjelpe meg i samme slengen? Endret April 29, 2012 av jotii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Jotil: Du får sjekke om det er før eller etter forsterkeren. Det gjere du ved å bytte om signalledningene inn på forsterkeren. Hugs å koble ifra minuspolen på batteriet vell all bilstereokobling Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jotii Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Jotil: Du får sjekke om det er før eller etter forsterkeren. Det gjere du ved å bytte om signalledningene inn på forsterkeren. Hugs å koble ifra minuspolen på batteriet vell all bilstereokobling Problem løst. Var en ledning på forsterkeren som ikke satt helt i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg