Brillo Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Har en gammel 94 Golf 3 som har slitt litt med ujevn motorgang. Prøvde å skifte plugger og ledninger og til slutt skiftet jeg til en coil fra Biltema. Var uheldig og sprakk et lite lokk på den nye coilen og nå får jeg ikke gnist når jeg forsøker på å starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Er det strøm inn på coilen da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Ser ikke helt for meg hva som har sprekt, men tror du du har ødelagt noe inni? Det som eventuelt kan være skade er at det er åpning i isolasjonen slik at gnisten forsvinner ut feil vei - til gods. Det bør man kunne se og høre om du ser etter mens noen andre vrir om nøklen. Eller kan du ha skadet selve viklingene i spolen inni coilen? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brillo Skrevet April 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Hei og takk for svar. Det er strøm inn tror jeg og lokket er et lite deksel over strøminntaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg