drifter16 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 hei ønsker å kjøpe en førstebil da det ikke er lenge til lappen nå :D har da lyst på en manuell-gir, bakhjulstrekk til rundt 20 k har sett mye rundt på finn og det er jo en del biler som er ok til denne prisen ;) det jeg ser mest for meg er vel en mercedes eller BMW bare si ifra om du har noe som kan passe for meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Kanskje litt langt å reise for deg, men jeg har en omega b til salgs som akkurat er eu godkjent, bor i Oppland. Bilen kommer ut på finn i morgen om du skulle være interessert. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 w124 250td eller 300tdt annbefales..fin og solid førstegangsbil, med tanke på dagens bensinpriser er dette også et meget fornuftig valg. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg