Moccelite Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Passat 1991 2.0l GL Har problem med at clutch-pedalen kort tid etter oppstart ikkje kjem ut igjen. Det er akkurat som clutchen vil tilkoble mens pedalen er heilt inne. Virker som bilen vil gå framover, men likevell ikkje gjer det! Begynner å ruske og vil koble til jo lengre du holder pedalen inne. Holder man den lenge nok inne så stopper den. Må fysisk sløkke bilen sjøl for at giren og clutchen skal fungere igjen. Kan dette skyldes vacum lekasje eller slitt clutch sylinder? Eller kan det vere nok å smøre clutch pedal mekanismen? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Har du prøvd å lufte clutchen samt sjekket at det ikke er for lite bremsevæske på beholderen? Kan være lekkasje i enten master- eller slavesylinder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 kan de da vere luft i bremse/clutch systemet? slakk i clutch sylindern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 No har eg bestilt meg ny clutch sylinder, men fikk vite med en bekjent mekaniker at det nok var lite bremseveske som kunne vere årsaken... no er det fylt på og clutchen fungerer bra. Men skal ha den andre delen liggende i tilfelle! :p Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 No har eg bestilt meg ny clutch sylinder, men fikk vite med en bekjent mekaniker at det nok var lite bremseveske som kunne vere årsaken... Jeg skrev jo det i innlegg #2 ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Ja det veit eg.. men den måtte vere mest mulig på max... litt skvulping så kødder clutchen seg :p Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg