prippsen Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 har en golf 1,6 2001 mod som tuller seg av og til p� tomgang noen som vet hva som m� gj�res og pris? har filmet hvordan det ser ut. http://www.youtube.com/watch?v=8b8HYqilEKM&feature=youtu.be Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Tatt diagnose? Går den helt jevnt om du holder den på f.eks 800 omdr med gassen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 den går helt fint, er kun når jeg ikke rører gassen i det heletat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Sjekk alle vakuumslanger for sprekker eller lekkasje. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-74 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Hei har samme problem med 1998 mod, er det nokon andre so har fått bilen bra av denne feilen. har skjekket alt av slanger ,spjeldhus,luftmengde måler,coil,osv. problemet er borte ved 900 1000 omdreininger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Min gamle 1999 modell 1.6 hadde feil på en bryter til servoen og svidd sikringsboks oppå batteriet. Den vibrerte og jaget en del på tomgang. Sikringsboksen og bryteren ble fikset og bilen jaget ikke lenger på tomgang. Den var ikke så gale som på videoen din. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joandersen Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Problemet kan også ligge i en av lambdasondene. Lyser den oransje lampa med motor-/styringsenhets-feil? Min var også slik en periode, men jeg tok en feilkodelesning hos en VW-forhandler og kom frem til at lamdasonden hadde tatt kvelden. Etter lambda-bytte gikk min like fint igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg