Gå til innhold

Ombygging fra 7-seter til 5-seter

Ranger emnet


PsychoLynx

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt en Xl-7, 2005 modell. det var 7 seter i bilen da vi kjøpte den, men siden vi har null unger og 2 bikkjer, så plukket jeg ut de to bakerste setene for å få plass til bur.

MEN, finnes det en ileggsplate eller noe som hører til under de to setene? Eller må jeg rett og slett sette dem inn igjen, legge dem ned, og heller ha et bur stående oppå? Da blir det jo dårligere plass og alt...... '

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du mener her. Men det vil bli dårlig plass baki en sånn bil som originalt er 7 seter uansett. For alle biler som er ombygd til varebil, er kappet ut i gulvet bak, for å senke gulvet.

 

 

Det er mer enn god nok plass i grunnen, bare utrolig ujevn bunn pr nå. Så jeg trodde det kanskje fantes en plate som hører hjemme baki der. Eller åssen ser det ut bak i en vanlig 5 seter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka pris nå. å for å si det sånn.. Jeg tror du bør se om du får taki brukt :)

 

Del nr 4 på bilde over koster: 2265kr ikke på lager

Del nr 5 på bilde over koster: 4340kr ikke på lager.

 

Men alle biler som er ombygd til varebil fikk dette med bilen når den ble kjøpt ny. så kan hende d finnes noe på brukt markedet. evt sjekke på ett huggeri..

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mekka til noen plater med filt eller teppe på toppen slik at det ser greit ut. Så bør du ta vare på de to setene, og alle delene som hører med, da 7 seter er noe som trekker opp prisen når du skal selge en gang.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka pris nå. å for å si det sånn.. Jeg tror du bør se om du får taki brukt :)

 

Del nr 4 på bilde over koster: 2265kr ikke på lager

Del nr 5 på bilde over koster: 4340kr ikke på lager.

 

Men alle biler som er ombygd til varebil fikk dette med bilen når den ble kjøpt ny. så kan hende d finnes noe på brukt markedet. evt sjekke på ett huggeri..

Å fya, de er såpass dyre ja. Da blir det å sjekke mer på huggerier rundt om. Vet bare at de ikke har her på Vazelina (nærmeste huggeriet herfra). Men får ta en ringerunde etter påske tenker jeg :) Evnt legge ut en annonse på finn.

 

Men hah! Så folk fikk med dette da bilen er ombygd ja? Det er jo litt intr... Neeeh, får finne noen steder å etterlyse tenker jeg :) Men tusen takk for all hjelp!!! Og skulle du høre om noen som har noe sånn til overs, så si gjerne fra ;)

 

 

 

Jeg ville mekka til noen plater med filt eller teppe på toppen slik at det ser greit ut. Så bør du ta vare på de to setene, og alle delene som hører med, da 7 seter er noe som trekker opp prisen når du skal selge en gang.

Om jeg ikke får tak i det orginale, så må det jo fikses noe "hobbymekk" ja. Men har en sans for det orginale :P

Og ja, seter, seler osv blir selvfølgelig tatt vare på. Lagret på tørt og musefritt sted :) Liker å ha ting i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vi hadde SINNYKT mange sånne pluss alle bak setene på jobben, ved tida de var solgt nye. Men alle kunder fikk valget om å få med setene. Mulig mange bare kasta det, ikke vet jeg. Er vel stor sjangs for at noen har noe som ligger å blir støva ned i garage. Kan jo se om det kanskje ligger noe omkring på jobben

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan sjekke på jobb, så hadde det vært kjempe fint! Tusen takk!!!!

 

Har du evnt tips om hvor man kan annonsere etter sånn? Annet enn på finn? Vet liksom ikke hvor mange som leser "ønskes kjøpt" sidene på finn.....

jeg har sett gjennom der om det er noen som er intr i å kjøpe de to bakerste setene da. Ikke for å selge mine, men hvis noen skal sette inn dem, så skal de sikkert fjerne de platene, så.... ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår