Quattro73 Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Høres veldig ut som at det er triggersensoren din (G4) som ikke klarer å registrere alle pulsene når du kommer opp i turtall. Er den nye identisk i innstikk og lengde som den gamle? Prøvd å justere den lenger ut? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 nei ikke på den måten det er...når jeg dra den bilen til 5500 så er det som noe som sperrer...slipper jeg gassen å lurer den litt så kommer det litt mere power..men holder igjen å hopper..men jeg skal levere den inn å se hva verksted kan si meg..)))vansklig bil når den ikke vill gå som normalt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 triggersensoren sitter hvor???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Triggersensor/veivsensor/G4. Lumsk feil du har, og ingen feilkoder... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 hei ja faan det her er veldig irriterende kan man si.....men nå har jeg sjekke di sensorene ....den som møller bytte er ikke lik den den andre sensoren som sitter ved siden....den som satt der er heldekt plast med liten metall i midten...den ene er sånn...den møller satt inn.er heldekt metall..helt ulikt det er vell litt rart....diagnosen sier att alt ok.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 tok den nye triggersensoren som møller satt inn,for dem sa den som satt der var ødelagt....jeg satt inn den gamle som jeg tok vare på.den starta den bilen..ååå går mye mye bedre kan man si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Og den går nå på turtall også? I såfall, hva var det jeg sa, hihi ;) Triggersensorfeil... Du ser, hadde et lignende problem på en ABY-motor som kuttet når kom over 6000 omdr. Logget alle signaler og det var G4 som rotet det til ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg