Anders-Audi-ABT Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hei skal koble opp en dump ventil på min 2.5 tdi, der står det at den ene legningen skal kobles inn på gasspedal sensoren, men hvem av ledningene ut i fra pedalen er det? det står også at den ikke skal være på mer en 0-5V, 5v ved full gass har prøved å målt meg litt frem med multimeter, en av kabelene får jeg utslag på men den passere rundt 6,5V noen som har anelse hvem kabel det er eller hvor gasspedal sensoren sitter på motoren/girkassa? mvn anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 ingen som har et konlingskjema ober gasspedalen? hest som kan si meg hvem kabel som går til hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 (endret) Dump på diesel? Uansett, gul ledning er ut-signal fra TPS. [ATTACH]29022[/ATTACH] Endret April 4, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 ok takk =) hmm prøvede meg litt frem i dag, men har målt på den gule kabelen flere ganger (fra gasspedalen, under rattet), men er ikke noe spenning i den, men har ikke prøved å koble ledningen til den kablen, så kan jo prøve å se hva som skjer, i hvertfall fungere det ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg