Gå til innhold

B6 bakluke lås

Ranger emnet


Niccon

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med å åpne bakluken det siste året og idag bestemte jeg meg endelig for å demontere for å finne ut hva som er gale. Problemet er at bakluken ikke alltid åpner seg når jeg trykker på åpne knappen bak. Spesielt etter at jeg har åpnet også prøver å åpne igjen rett etterpå så vil den ikke åpne. Tok ut motoren som åpner låsen, men det ser ikke ut som om det er noe gale med den. Regner med den bare er sliten etter mange års bruk. Har prøvd å finne denne motoren på nettet, men med ingen lykke (ebay og bildeler.no). Noen som vet om nettsider som kan ha den? Helst billigst mulig.

Delenummeret er ZSB 4B9 962 115B

 

Takk!

- Audi A4 '03 2.0

- Jeep Cherokee '97 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det elektrisk åpning på den? I såfall så er det nok bryteren som er defekt

 

Ja er elektrisk åpner på den, men tviler på at det er knappen. Fordi man kan høre motoren blir svakere og svakere for hver gang man trykker etterhverandre.

- Audi A4 '03 2.0

- Jeep Cherokee '97 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja sånn sett ja. Er ofte litt vrient å finne slike deler på ebay da det ofte er kjente feil og da finnes det omtrent ikke brukte som er i orden. Opplevde det når jeg skulle ha vindusheis til den ene bilen min, måtte til slutte bite i det sure eplet og handle det der det er dyrest, på merkeforhandlern :P

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja sånn sett ja. Er ofte litt vrient å finne slike deler på ebay da det ofte er kjente feil og da finnes det omtrent ikke brukte som er i orden. Opplevde det når jeg skulle ha vindusheis til den ene bilen min, måtte til slutte bite i det sure eplet og handle det der det er dyrest, på merkeforhandlern :P

Ser den med ebay, men må vell være andre sider som har slike deler i england, tyskland osv(asia?)? Har ikke turd å ringe audi engang :p

- Audi A4 '03 2.0

- Jeep Cherokee '97 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår