Gå til innhold

vurderer en audi a4 1,8t stv s-line

Ranger emnet


opelastra

Anbefalte innlegg

skal se på en i morgen å lurer på hva som er grei pris på en slik en.

 

her er litt om den.

 

audi a4 stv 1,8t s-line rod av farve.

km 200.000

eu ok

årsavgift betalt

 

bilen dauer av og til etter den starter! hva kan det være?

Feil:

En gang iblandt når bilen startes, dør den ut, muligens luftmengdemåler.

Bremseskiver bak mangler abs "tenner", så det kommer en dryg melding på kjørecomputer.

Pyntelist i passasjerdør mangler.

Frontlys er dårlig. (Feiljustert)

Dørtrekkene er skitne.

Vinduspusser bak virker ikke.

 

ikke aircondition, formsydde setetrekk i sort skinn og rødt "stoff",orginalfarge er lyse stoffseter. med dispay mener du kjørecomputer? er slikt display med snittfart,bensinforbruk og div.

 

Pluss med bilen:

Nye bremser i 2011 (klosser,skiver og kaliptere).

Nye 17" sommerhjul i 2011

Nye hakka7 piggdekk i vinter.

Formsydde setetrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke helt med på alt du skriver her, men jeg ville gjerne ha latt være å kjøpe denne bilen og heller gått for noe annet tror jeg.

 

At det mangler ABS tenner bak, gjør nok at følgende systemer vil være ute av drift, ABS bremser, ESP og antispinn. Koster ikke så veldig mye å få det rettet, men det kan teoretisk sett være snakk om noe mere.

 

Ikke aircondition, betyr det at det ikke er klimaanlegg montert originalt, eller at det bare ikke fungerer? Dette ville for meg vært en dealbreaker.

 

Stiller meg også noe skeptisk til om dette faktisk er en bil som kvalifiserer til S-line tilnavnet, uten klima og skinnseter og gjerne heller ikek sportseter?

 

Feilen med at den dør etter at den startes kan være veldig mye forskjellig, ville nok anbefalt å fått den diagnosert før du evt. kjøper den.

 

Pris, maks 50 000 om den hadde vært feilfri. Med alle feilene tror jeg ikke at jeg ville gitt mer enn høyst 30 000 for den.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bomma! er ikke s-line men audi a4 1,8t 1996mod.

det er formsydde setetrekk og s-line ratt..blei handel gitt=)

abs feil var pga feil skiver uten riller!

endel småfeil som deksler som er av som lett kan monteres igjenn samt noen små rustflekker nede på bagasjelokk. lyser ikke i hele speedometer,speedometer virker ikke og litt slike småfeil..

veldig god å kjøre, følger med 18" nye felger med dekk,cd spiller osv.

fikk den for 18!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår