Overskyet Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Hei jeg har en Volvo 940 94modell! Byttet akkurat utløserlager og trøstelager her om dagen, fikk på igjen kassa, og når jeg skulle starte sjarmtrollet. Gikk den kun på tomgang, fikk ikke ruset/gasset uansett hvor hardt jeg sto på gasspedalen. Noen som kan hjelpe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 sjekk kontakter osv.. Virker som noe underlige feil.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 sjekka gasswire? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overskyet Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 hehe, ja sjekket gasswire :P til og med manuelt vridd om spjeldet. glemte også og nevne en ting, Motor B230F når jeg holdt på var det ikke strøm på batteiret så ladet det opp, og mens jeg ladet (etter en god stund) prøvde jeg og starte, og da gikk den på tomgang, koblet av svinghjulskontakten, da ville den ikke starte i det hele tatt, når jeg koblet den på gikk den på tomgang (gikk renere når jeg tok av LMM) når jeg tok den på sloknet motoren. men går ikke å ruse den men LMM værken av eller på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Den starter ikke uten signal fra omdreiningsføleren som sitter på svinghjulet nei. Har skrudd veldig lite volvo, men det sitter ingen føler på gasspjeldet på disse? Rart den ikke skal ta gassen i det heletatt Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overskyet Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Prøvd litt her nå, bytta pluggledningene, samt kiket på pluggene. gikk rent på tomgang med LMM og urent uten LMM. Men bånn pedal på gassen økte den litt til ca 1000 Rpm og "låste seg der" så fort jeg slapp gassen gikk den ned til ca 4-500. ved hurtig gassakselerasjon harkler den opp til 1000 rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Dårlig bensintrykk? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overskyet Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Mnjei, sitter med 4 stk knallsvarte plugger, men gnist på alle hvartfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Spørs om det har skjedd noe med svinghjulsføleren din da siden du sier den var ok før du hadde ute kassa. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overskyet Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ska få byttan i morra så får vi se :) takk for hjelpen så langt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg