Gå til innhold

Koble til kurvelys på bilen

Ranger emnet


andreasbj92

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg for en stund tilbake disse lyktene http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-4/frontlykter/depo-design

det jeg da ikke tenkte på var at bilen min ( golf 4) ikke har noe ekstrautstyr til det, ikke som jeg kan se i alle fall.

I tillegg kjøpte jeg en slik en bryter http://i177.photobucket.com/albums/w239/FrodeN_album/golfIV6.jpg for å koble meg opp på.

 

Var det bortkastet penger eller kan jeg koble meg opp på denne og evt hvordan :) ?

 

Takker for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men på den original bryteren som var i bilen var det kun tåke lys bak, derfor jeg tenkte det var lurt å kjøpe en ny med både tåke lys foran å bak.

tenkte jeg skulle koble meg opp på denne bryteren:)

 

Ok. Det er jo opp til deg det:) Men planlegger du og montere tåkelys forann også da?:)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det er jo opp til deg det:) Men planlegger du og montere tåkelys forann også da?:)

På de billige Golf4 sitter tåkelysene i hovedlampene, rett under blinklyset.

Om du får taki koblingsskjema er det ganske greit å koble opp. I stikkeren inn på lyktene er noen kammere tomme om du ikke har tåkelys orginalt. Få taki koblingsskjema på dette, sett inn ledning der på begge sider, legg opp relè og koble deg innpå bryteren i bilen.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de billige Golf4 sitter tåkelysene i hovedlampene, rett under blinklyset.

Om du får taki koblingsskjema er det ganske greit å koble opp. I stikkeren inn på lyktene er noen kammere tomme om du ikke har tåkelys orginalt. Få taki koblingsskjema på dette, sett inn ledning der på begge sider, legg opp relè og koble deg innpå bryteren i bilen.

 

Aha.. Da er jeg med:)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår